OMINAISUUDET:

  • Isku: 50, 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 500 ja 750 mm (muut pituudet pyydettäessä)
  • Materiaalit:
    Moottori ja karamoottorin putki ovat jauhemaalattua terästä tai ruostumatonta terästä.
    Männänvarsi on ruostumatonta terästä.
    Etu- ja takakannattimet ovat alumiinia tai ruostumatonta terästä.
  • Suojausluokka: IP66 (standardi), ankara ympäristö (IP68 ja IP69 mukaan)
  • Lämpötila:
    Käyttö: -20°C - +50°C
    Varastointi: -40°C - +70 °C
  • Kaapeli: 1 m, 2X1,3 mm² (AWG16), Ø=6,4 mm, musta, Molex Mini-Fit Jr. 6-nastainen
  • Max. staattinen kuormitus/itselukittuva voima: 18100N, riippuen työntösovelluksien iskunpituudesta
  • Toiminta-aika: Max. 10 % tai 2 minuuttia käytössä, jota seuraa 18 minuutin lepo

 

NOPEUS JA VOIMA 

24VDC (28VDC) - Virta maksimikuormalla: 11,5A

 

Välityssuhde D    E    F    G    H   
Voima (dyn. työntö ja veto) [N] 1900    4300    6600    8100    10 000   
Nopeus maksimikuormalla [mm/s]       26 12 8 6 5

Max. kuormitus rajoitettu iskunpituudelle > 400mm: 5000N

 

NOPEUS/VOIMA

Nopeus voimae 60

VOIMA/VIRTA

Voima virtae 60
Mitate 60

 

 

 EL    Haarukka takana      Hall-anturi      UL/EN60.601      Ankara ympäristö      Hätälasku/kiila     
 Veto + 358*      - +15 +15 +25 +31/+10


*Jos isku >400mm: EL+25mm (ei ankarat käyttöolosuhteet-versio)
Aksiaalinen välys: +/- 0,5mm, yleensä pituustoleranssi +/- 1mm

  

KARAMOOTTOREIDEN PAINO:

 Iskun pituus [mm]       50      100      150      200      250      300      350      400      500      700     
 Paino [kg] 4,1    4,4    4,7    5,0    5,3    5,6    5,9    6,2    6,7    7,6   


Todellinen paino voi vaihdella mallin ja valitun vaihtoehdon mukaan.

KYTKENTÄOSAT "MOOTTORIN PUOLI":
SILMUKKA

Saranasilmä1 e 60

Alumiini
Koodi: A3M
Suurin staattinen kuormitus: 16800N

Ruostumaton teräs (316)
Koodi: C3M
Suurin staattinen kuormitus: 16800N

 

LAAKEROITU SILMUKKA

Saranasilmukka1 e60

Alumiini
Koodi: E3M
Suurin staattinen kuormitus: 11000N

Ruostumaton teräs (316)
Koodi: J3M
Suurin staattinen kuormitus: 11000N 

 

HAARUKKA

Clevis1 e60

Alumiini
Koodi: F3M
Suurin staattinen kuormitus: 16800N

Ruostumaton teräs (316)
Koodi: H3M
Suurin staattinen kuormitus: 16800N

 

 

LIITOSOSA "MÄNNÄNVARREN PUOLI":
SILMUKKA

Saranasilmä2 e60

Alumiini
Koodi: A3K
Suurin staattinen kuormitus: 16800N

Ruostumaton teräs (316)
Koodi: C3K
Suurin staattinen kuormitus: 16800N

 

LAAKEROITU SILMUKKA

Saranasilmukka2 e60

Alumiini
Koodi: E3K
Suurin staattinen kuormitus: 11000N

Ruostumaton teräs (316)
Koodi: J3K
Suurin staattinen kuormitus: 11000N 

  

HAARUKKA

Clevis2 e60

Alumiini
Koodi: F3K
Suurin staattinen kuormitus: 16800N

Ruostumaton teräs (316)
Koodi: H3K
Suurin staattinen kuormitus: 16800N 

 

 

 EASYE-LINE- LINEAARIAKTUAATTOREIDEN KIINNITYKSEEN SUOSITTELEMME SEURAAVIA KIINNIKKEITÄ:

Eel900ba60 1ks

EEL900BA60-1KS

Männänvarren puoli
Max. kuorma: 5.000N
Tilausnro: EEL900BA60-1KS

 
 
 
 
 
 
Eel900ba60 1ms

EEL900BA60-1MS

Moottorin puoli
Max. kuorma: 5.000N
Tilausnro: EEL900BA60-1MS

 
 
 
 
 

SUOSITELTAVAT ASENNUSTAVAT:

  • Älä kiinnitä karamoottoria putkiin
  • Pidä molemmat kannattimet aina asennettuina saman suuntaisesti
  • Kiinnikkeiden tulee liikkua joustavasti
  • Vältä aina säteittäisiä voimia
Easye asennus

HUOMAA

  • Älä koskaan altista karamoottoria vasaran iskulle asennuksen aikana tai muissa tilanteissa
  • Jälkiasennetut holkit tulee painaa kannatinporauksiin. Ei vasaraa.
  • Virransyöttö ilman ylivirtasuojaa voi aiheuttaa vakavia vaurioita lineaariaktuaattorille mekaanisessa päätepysäytyksessä tai kun lineaariaktuaattori ylikuormitetaan muulla tavalla
  • Pidä männän varsi puhtaana
  • Pidemmät kaapelipituudet voivat aiheuttaa jännitehäviön, mikä vaikuttaa karamoottorin suorituskykyyn
  • Lääketieteellisiin sovelluksiin (IEC60601-1, ANSI/AAMI/ES60601-1, CAN/CSA-C22.2 No60601-1):
    Käyttölämpötila +5 ºC - +48 ºC, suhteellinen kosteus 20 % - 70 % ilmanpaine = 1 atm.
    Liitä vain lääketieteellisesti hyväksyttyyn virtalähteeseen ja lähteen mukana toimitettujen ohjeiden mukaisesti
  • Karamoottorin toiminta riippuu ohjauslaatikon asetuksista
  • Ankarissa ympäristöissä olevien karamoottoreiden pöly- ja vesitiiviys voi vaikuttaa niiden suorituskykyyn
  • Kaikki tekniset tiedot koskevat 25 ºC:n lämpötilaa – alhainen lämpötila saattaa vaikuttaa suorituskykyyn
  • Kuormituksesta ja sovelluksesta riippuen nimellinen ja todellinen iskunpituus voivat vaihdella
  • Vaihteen ja iskun yhdistelmä voi aiheuttaa rajoituksia "End limit FW" -käytössä käytettäessä S2-3-ohjainta

Ei vielä tunnuksia verkkokauppaan?

Kirjautuneena käyttäjänä käytössäsi on asiakaskohtainen hinnasto sekä löydät nopeasti tilaushistoriasi.

Tilaa tunnukset